בית שמש משיבה לבג"ץ: "ידם של בני האדם חייבת להיות על העליונה"

קלמן טלר No Comments on בית שמש משיבה לבג"ץ: "ידם של בני האדם חייבת להיות על העליונה"

עיריית בית שמש הגישה את תשובתה לבג"ץ באשר להוראה לירות בכלבי פרא המסכנים את התושבים: "באיזון בין זכותם של בעלי חיים מזיקים לחיות לבין זכותם של בני אדם לחיות בשלום – ידם של בני האדם חייבת להיות על העליונה"

בית שמש • אילוסטרציה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עירית בית שמש הגישה את תגובתה לבג"ץ, בעתירת ארגוני בעלי חיים הדורשים למנוע ירי חי של צלפים בלהקת כלבים המטילה את אימתה על תושבי השכונות הדרומיות בעיר.

מהודעת העירייה עולה, כי מתחילת השנה אירעו בעיר שישים ושנים מקרים של תקיפות בני אדם על ידי הכלבים המשוטטים. "באיזון בין זכותם של בעלי חיים מזיקים לחיות לבין זכותם של בני אדם לחיות בשלום – ידם של בני האדם חייבת להיות על העליונה", נאמר בתגובת העירייה.

עוד נאמר בתגובה, כי החלטת משרד החקלאות לאשר ירי חי לעבר הכלבים, הפועלים באין מפריע בשעות הלילה, סבירה וכי כל הניסיונות למנוע את התופעה המסוכנת, עלו בתוהו.

כזכור, החלטת העירייה עוררה סערה, בעיקר ברשתות החברתיות, כאשר בין היתר רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ביקשה מהשר אורי אריאל להורות על טיפול אחר בכלבים. ראש העיר, משה אבוטבול הגיב לדבריה ואמר כי מדובר בכלבי פרא "לא מדובר בכלבה המתורבתת שלך, קאיה" אמר בריאיון לתאגיד השידור "כאן".



0 תגובות